21 Şubat 2017 Salı

Merhaba Güzellikler :)
Bloğun ilk yazısını kısa süre içinde tanıştığım ve ilk kullanımda büyük etkilerini gördüğüm saç bakım yağı HASK keratin protein ile yazmaya karar verdim. Gratislerde bulunan bu ürünü ben sevgililer günü indirimiyle 5.90 tl gibi bir fiyata aldım yani indirimsiz fiyatı da çok külfetli değil.


Ürün ambalajı bu şekilde plastik küçük bir şişede ama küçüklüğü hiç sorun değil çünkü bir damlası tüm saç uclarına yetiyor. Keratin proteinden hariç monoı oil (hindistan cevizli) ve macadamıa oil çeşidi de var ve bunun yanında aynı isimlerin şampuanları ve saç kremleride mevcut. Yağın ilk kullanımından çok memnun kaldım diğerlernide mutlaka deneyeceğim :)


Ürünün üzerinde kullanımı hakkında bilgiler var orada da bozuk para miktarı kadarının yeteceği belirtilmiş. Ben hem ıslak hem kuru saça hatta işlem gördükten sonra da saç uclarıma uyguladım denemeden anlamıycaksınız ama son derece iyi bir yumuşaklık hissi aldım. Saçlarımın daha kolay taranmasını da sağladı ama tek eksi yönü var ürün maalesef paraben içeriyor (çoğu kullandığımız kozmetik ürünlerinde olduğu gibi) ama ben tekrar kullanacağımın teminatını verebilirim.

SİZ HASK ÜRÜNLERİNİ KULLANMAYI DÜŞÜNÜYOR MUSUNUZ ?
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
SEVGİLER :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder